close

 

沒想到我居然將近一年沒更新了!!!

雖然中間有很多可分享的

但真的被個懶字害慘慘(OL放假就想在家打滾嘛

不過最近補完神偷奶爸2 發現主題曲原來是在葛萊美表演超讚的菲董 Pharrell Williams唱的

這首歌聽起來很輕快會讓人不自覺步伐變得跳躍起來!

推薦大家上班可以邊聽這首歌工作或許會覺得開心點:D

歡迎引用轉錄~但請務必要附上引用連結唷!!

 

It might seem crazy what I’m about to say

接下來我要說的可能會有點起笑

Sunshine she’s here, you can take a break

陽光啊 有她在這 所以你可以先去休息了

I’m a hot air balloon that could go to space

我是個可以飛到外太空的熱氣球

With the air, like I don’t care baby by the way

隨著氣流瀟灑自由,像不在乎任何事寶貝


Because I’m happy

因為我超開心~

Clap along if you feel like a room without a roof

跟著拍手吧假如你覺得自己像沒有屋頂的房間

Because I’m happy

因為我超開心~

Clap along if you feel like happiness is the truth

跟著拍手吧假如你覺得幸福是真實的

Because I’m happy

因為我超開心~

Clap along if you know what happiness is to you

跟著拍手吧假如你知道幸福全向著你來

Because I’m happy

因為我超開心~

Clap along if you feel like that’s what you wanna do

跟著一起拍手吧假如你覺得這就是你想要做的


Here come bad news talking this and that, yeah,

即使常有些壞消息說三道四,yeah

Well, give me all you got, and don’t hold back, yeah,

嗯~你想怎樣就通通使出來,不要憋在心裡哪,yeah

Well, I should probably warn you I’ll be just fine, yeah,

然後~我想我應該要警告你一下我之後還是會好得不得了,yeah

No offense to you, don’t waste your time

沒有對你冒犯啦,不要浪費你的時間了

Here’s why

告訴你為啥~



Hey, come on

嘿,來吧!


(happy)

(開心~)

Bring me down

擊垮我

Can't nothing bring me down

沒有任何事可以擊垮我

My level's too high

因為我等級太高了

Bring me down

擊垮我

Can't nothing bring me down

沒有任何事可以擊垮我

I said (let me tell you now)

我再說一次(讓我現在告訴你)

Bring me down

擊敗我

Can't nothing bring me down

沒有任何事可以擊敗我

My level's too high

我等級太高了啦呵呵

Bring me down

擊敗我

Can't nothing bring me down

沒有任何事可以擊敗我

I said

還想再聽一次嗎


Hey, come on

嘿,來吧!

 


Bring me down… can’t nothing…

擊垮我...沒這種事...

Bring me down… my level's too high…

擊垮我...我等級太高...

Bring me down… can’t nothing…

擊敗我...沒這種事...

Bring me down, I said (let me tell you now)

來擊敗我啊,我說(讓我現在告訴你)


Come on

來吧!!!

 

翻完突然覺得他的敵人應該會氣得牙癢癢的吧XDDD

 

arrow
arrow

    Vanessa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()