延續對Rio2的愛~這禮拜依然來翻Rio2裡面的歌

這首其實是改編自Rio1的"Let me take you to Rio"

難怪我在電影院聽到的時候感覺這麼熟悉!!

而且找B.o.B合作更是增加了更多可聽的R&B元素

很適合喝杯小酒hands up跟著音樂搖擺~

 

Let me take you...to Rio(*2)

讓我帶你...去里約

Let me take you up, take you high, take you far in the sky

讓我帶你展翅飛起, 一起飛高, 一起飛向遠方 在這寬廣的天空

Let me take you...oh let me take you to Rio

讓我帶你...喔讓我帶你去里約玩

 

We are visionaries, yo

我們是夢想家,唷~

Just let the weather 'bout gunning for the moment

就讓天氣一直保持在開大油門前進的那個時刻

It's everywhere that we go

我們走吧這美好一刻無所不在

Don't worry 'bout the future

別擔心關於未來的事

Cause really, you never know

因為真的,你永遠不知道會發生什麼

Trust yo self

相信你自己

No one can tell you which direction to go

沒人可以告訴你該走哪個方向

All the time, most of time, somebody time

所有時間,大部分時間,某人的時間

Nothing of mine

都跟我沒關係

Under the sun

在豔陽底下

Someone is smiling

有人綻放微笑

Weather's bad

不管發生壞事

Weather not in the time

還是發生得不是時候

Nothing but blue skies

無所謂只要天空一樣蔚藍

I deal with the clouds

我來和雲朵打交道

It's my time

這就是我的時刻

My god

我的天

 

Let me take you to Rio

讓我帶你去里約玩

Fly over the ocean like an eagle

像老鷹一樣飛越海洋

And we can chill in my gazebo

然後我們可以一起在我的小涼亭打個顫

Ohohohoh~nanana

喔喔喔喔~哪哪哪

(*2)

 

Uh Show you a life that you never experienced

秀給你看有種生活你從未體驗過

Open your mind up, and witness the limits

打開你的心房, 然後見證這極限

Some things come easy

一些事蠻容易解決

But some are the trickiest

但也有些棘手到不行

Learn to relax and quit being so serious er

學著放鬆一點把嚴肅的面具拋開

Serious, life's mysterious

認真的,人生是很玄的

It appears to be so simple, but also ambiguous

它看起來可以是很清楚簡單, 但也可以曖昧不明

All we can do is enjoy the voyage and soak it up

我們所能做的就是享受這趟旅程並且徜徉其中

The incredible views of the ocean from up above

在廣闊的海洋之上為難以置信的美景讚嘆

 

Let me take you to Rio

讓我帶你去里約玩

Fly over the ocean like an eagle

像老鷹一樣飛越海洋

And we can chill in my gazebo

然後我們可以一起在我的小涼亭打個顫

Ohohohoh~nanana

喔喔喔喔~哪哪哪

(*2)

 

Shake it up fast

快速搖擺吧

Wind it up slow Oh

一切結束得慢一點 喔

Just move your body girl

女孩就儘管舞動妳的身體吧

Work it to the floor

在派對裡交換笑聲認識一下

Let your body go

好好順從妳的身體

na na na oh oh oh

哪哪哪 喔喔喔

 

Let me take you to Rio

讓我帶你去里約玩

Fly over the ocean like an eagle

像老鷹一樣飛越海洋

And we can chill in my gazebo

然後我們可以一起在我的小涼亭打個顫

Ohohohoh~nanana

喔喔喔喔~哪哪哪

(*2)

 

arrow
arrow

    Vanessa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()